JOHAN BÜLOW, STIFTER OG KREATIV DIREKTØR HOS LAKRIDS BY BÜLOW

Assure medvirker til, at jeg kan bruge min tid på det mest værdifulde

”Jeg blev kunde hos Assure, da jeg solgte Lakrids by Bülow.

Min hverdag er skruet sådan sammen, at tid er virkelig værdifuld. Jeg er fuldtidsdirektør, jeg engagerer mig en række investeringer og jeg prioriterer at være fuldtidsfar. Derfor har jeg brug for et filter, der sikrer, at jeg kun skal forholde mig til vigtige ting.

Assure’s Family Office er det filter. De har ansvar for daglig styring af administrative sager, som jeg egentlig godt kunne selv, men som tager værdifuld tid. Alle de ting, det ikke er nødvendigt, at jeg har i hænderne, bliver ordnet af Assure.

Det gælder mindre ting som betaling af regninger, sortering af post i E-boks, men også planlægning af bestyrelsesmøder. Min kontaktperson i Assure håndterer det formelle forud for bestyrelsesmøderne og udarbejder et oplæg til agenda, som vi afstemmer sammen.

Assure’s service har stor betydning for mig. Jeg har fået frigivet tid og har større overblik. Samarbejdet har medvirket til, at jeg kan fokusere på de vigtigste ting – på familien og på at træffe beslutninger.

Outsourcer ejendomsadministration til family office

Før jeg begyndte at bruge Assure som familiekontor, sad jeg selv og fedtede med den administrative del af formueporteføljen sammen med min CFO.

Opgaven blev ofte skubbet til de dårlige timer på døgnet. Efter at jeg har outsourcet de administrative opgaver til Assure, bliver de både løst bedre og hurtigere.

Assure håndterer også opgaver i forbindelse med mine ejendomsinvesteringer. Det er en ydelse, jeg ikke selv på forhånd havde tænkt på, at man kan overdrage til et Family Office. Men også her betyder samarbejdet, at jeg ikke skal bruge krudt på at kontrollere, at huslejerne kommer ind, eller lave forbrugsregnskab og bogføring.

Johan Bülow fremhæver tre ting ved Assure

  • Assure er medvirkende årsag til, at jeg har kunnet veksle min forretningsmæssige succes til muligheder for familien
  • Assure har fingeren på pulsen i forhold til markedet, og de sparrer gerne
  • Jeg har en rigtig god dialog med min kontaktperson, som altid handler hurtigt på mine henvendelser

Læs alle cases: