HENRIK ROSENDAHL, EJER AF PRIVAT HOLDINGSELSKAB, BESTYRELSESFORMAND I ROSENDAHL DESIGN GROUP

Det en kæmpe aflastning at have et eksternt family office

”Assure er den service-hub, vi har ledt efter.

De har det samlede overblik over vores private formue og alle vores forretningsaktiviteter i privat holdingselskabsregi. Assure håndterer alt fra ejendomsadministration til at betale regninger.

Hvis bank eller revisor har et uddybende spørgsmål, sender jeg det videre til Assure, så er spørgsmålet besvaret i løbet af få timer.

Det er en kæmpe lettelse.

Før vi blev kunder hos Assure, stod jeg selv for det hele og skulle derudover forsøge at gennemskue tilbud fra banker og andre forvaltere. Det brugte jeg både tid og tankeaktivitet på.

Assure kender bankernes produkter og markedet indgående. Dermed bliver det også mere transparent for mig som kunde. Så nu har jeg et langt bedre overblik over vores muligheder, og det stiller os langt bedre forhandlingsstrategisk.

Vi er super tilfredse med Assure’s family office-ydelser.”

Henrik Rosendahl fremhæver tre ting ved Assure family office-ydelser

  • Økonomisk set har det tjent sig ind på tre-fire måneder at blive kunde hos Assure
  • Jeg sparer tid – jeg har fået frigivet adskillige timer om ugen som kunde hos Assure
  • Psykologisk er det en kæmpe aflastning at have et eksternt Family Office. Jeg har ikke længere noget liggende i baghovedet, som tager energi. Det har en stor betydning, at der er styr på det hele ét sted, og at jeg altid kan få et objektivt svar, når jeg bliver i tvivl om noget
BRUGER YDELSERNE:

FAMILY OFFICE

Læs alle cases: